pogotowie migowe

Realizacja prawa osób niesłyszących do komunikowania się we własnym języku i dostępu do informacji jest możliwa dzięki realizowanemu projektowi: „Prawo do informacji dla Głuchych” z środków EOG za pośrednictwem Fundacji Batorego.

Celem projektu jest zwiększenie dostępu osób głuchych do poradnictwa prawnego i obywatelskiego oraz do informacji prawnej w ramach Centrum Poradnictwa Prawnego osób niesłyszących on-line.
Realizacja tego zadania odbywa się w innowacyjny sposób, gdyż za pośrednictwem komputera i Internetu a dokładniej za pośrednictwem komunikatorów internetowych z kamerkami, gdyż świadczone usługi są prowadzone w Polskim Języku Migowym.
Inny element innowacyjny na skale całego kraju to fakt, iż w godzinach od 8.00 do 16.00 osoby głuche i ich otoczenie z całego kraju mogą bezpłatnie skorzystać z naszej pomocy tam gdzie potrzebny jest kontakt osoby słyszącej np. telefon do przychodni, umówienie spotkania w urzędzie czy rozmowa w sklepie. Wszystko to w ramach Pogotowia Migowego, gdzie dyżurują doradcy i tłumacze języka migowego.
Każda osoba niesłysząca potrzebująca pomocy w swoich sprawach życiowych może uzyskać pomoc kontaktując się z ekspertami za pośrednictwem Skype: resgest, komunikatora internetowego ooVoo: pitagorastv, res-gest_glusitv.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: stow.pitagoras@gmail.com lub za pośrednictwem telefonu (SMS) 782-568-450

Zapraszamy do kontaktu:

www.pitagoras.org.pl

stow.pitagoras@gmail.com

tel. 782 568 450

Dane kontaktowe

adres:
ul. Sportowa 9a

76-200 Słupsk

 

tel/fax:
59 840 16 82

 

e-mail:
gops@gminaslupsk.pl

 

godziny otwarcia ośrodka:
poniedziałek-piątek:
7.00 - 15.00
kasa czynna:
10.00 - 14.00

Odwiedza nas 39 gości oraz 0 użytkowników.