Rada Seniorów Gminy Słupsk

W dniu 30 maja 2018r. Rada Gminy Słupsk podjęła uchwałę o powołaniu Gminnej Rady Seniorów i nadaniu jej statutu. Podjęta uchwała wchodzi w życie z dniem 28 lipca 2018.

 

Gminna Rada Seniorów jest organem inicjatywnym, doradczym i konsultacyjnym wobec organów Gminy, z którymi będzie współpracować w obszarach dotyczących osób starszych. Szczegółowy zakres zadań Rady określa nadany jej statut.W skład Gminnej Rady Seniorów wchodzić będzie maksymalnie 15 osób wyłonionych spośród zgłoszonych kandydatur. Na pierwszym posiedzeniu Rady zostanie wybrany jej przewodniczący, wiceprzewodniczący i sekretarz.Kandydatami na członków Gminnej Rady Seniorów mogą być osoby pełnoletnie, zamieszkujące na terenie gminy Słupsk, nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne. W skład Rady mogą wchodzić przedstawiciele środowiska seniorów oraz przedstawiciele podmiotów działających na rzecz środowiska seniorów.

Termin zgłaszania kandydatów do Rady Seniorów Gminy Słupsk oraz wzór karty zgłoszeniowej zostanie określony w zarządzeniu Wójta Gminy Słupsk, które zostanie wydane bezpośrednio po wejściu w życie uchwały o powołaniu Rady Seniora.

 

Zapraszamy do zgłaszania kandydatów do Rady Seniorów Gminy Słupsk. Termin zgłaszania upływa 20 sierpnia 2018 r.

 

Szczegóły w załącznikach

Dane kontaktowe

adres:
ul. Sportowa 9a

76-200 Słupsk

 

tel/fax:
59 840 16 82

 

e-mail:
gops@gminaslupsk.pl

 

godziny otwarcia ośrodka:
poniedziałek-piątek:
7.00 - 15.00
kasa czynna:
10.00 - 14.00

Odwiedza nas 45 gości oraz 0 użytkowników.